Rabobank mei campagne 2012

Wederom werd dit jaar door de Rabobank Weerterland en Cranendonck de mei-campagne gevoerd. "Goed doen, voelt goed" is hun motto. Ook dit jaar kunnen ze terug kijken op een uitermate goed georganiseerde en bezochte activiteiten. Zoals elk jaar werden weer andere doelgroepen benaderd. U kunt bij onze portfolio de vijf filmpjes zien.

Het bleef dit jaar niet bij deze campagne. Zoals bekend is de Rabobank hoofdsponsor van de Florida. Om haar leden deze wereldtentoonstelling te laten beleven, werden er 40 bussen ingehuurd. In juni was het dan zover. Meer dan 2000 leden hadden zich ingeschreven om met de bus van Weert en omstreken naar de Floriade te gaan. Rond 9 uur werden de mensen verwacht bij 5 " bushaltes". Zij werden verrast door " bloemenmeisjes" die de wachttijd op een amusante manier verkorten. Tijdens de busreis werd een kort filmpje getoond. Maar ook tijdens de terugreis werd een film getoond. Hierin werd aandacht geschonken aan de mei-campagne. Deze vindt u op onze portfolio of kijk naar de verzamelde beelden (ook van de bloemenmeisjes) bij het filmpje Compilatie op de voorbeelden.